Chodzi oczywiście o amerykańską wersję modelu Fusion, który wszedł do sprzedaży w 2006 roku i od tego czasu konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku, nawet pomimo planowanego debiutu następcy już w styczniu 2012 roku.

Udział Forda w amerykańskim segmencie samochodów osobowych średniej klasy zwiększył się w latach 2006-2010 o 5,2 procent. Oznacza to wzrost sprzedaży z 142 502 sztuk w roku 2006 (6,2 procent udziału w rynku) do 219 219 egzemplarzy w roku 2010 (11,9 procent udziału w rynku).

„Fusion jest naszym bestsellerem, który przyciąga do salonów sprzedaży Forda nowych klientów,” mówi Samantha Hoyt, manager ds. marketingu modelu Fusion. „Aż 40% wszystkich nabywców tego modelu to osoby, które wcześniej nie jeździły samochodami Forda.”

Nowy Ford Fusion zostanie oficjalnie pokazany podczas the North American International Auto Show i wejdzie do sprzedaży wiosną przyszłego roku.

Źródło: Ford, informacja Mototarget.pl