Co nowego? Przede wszystkim silniki.

  

Gamę jednostek napędowych uzupełniły dwa silniki benzynowe: 3-litrowy doładowany V6 o mocy 340 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm (na niektórych rynkach zastąpi wolnossącą jednostkę 5,0 l V8) oraz 2-litrowy turbodoładowany czterocylindrowiec rozwijający 240 KM i 340 Nm momentu obrotowego. Oferowany jest także 2,2-litrowy czterocylindrowy diesel w wersji o mocy 163 i 200 KM. Dodatkowo, Jaguar stosuje teraz 8-biegową przekładnię automatyczną z systemem start-stop w połączeniu ze wszystkimi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi.

W topowym modelu XFR z silnikiem o mocy 510 KM dostępny jest pakiet Speed obejmujący nowe mapy silnika i przekładni, zmodyfikowany przedni spoiler i nowe tylne „skrzydło”. Tak przygotowany XFR rozpędza się do 280 km/k (seryjnie do 250 km/h).

Nowością jest także system audio firmy Meridian zastępujący dotychczas stosowany zestaw marki Bowers and Wilkins.

Źródło: Jaguar, informacja Mototarget.pl