ŠKODA rozpoczęła nową kampanię promującą model Octavia Tour.

Ruszyła nowa kampania informująca o specjalnej ofercie na modele Octavia Tour, która ma na celu wsparcie bieżącej sprzedaży. Do działań promocyjnych zostaną wykorzystane takie media jak: radio (spot 30 sekundowy), prasa (dzienniki ogólnopolskie) oraz Internet. Kampania wsparta została hasłem „Ostatni dzwonek, żeby skorzystać z oferty”.

Na klientów decydujących się na promocyjne egzemplarze Octavii czekają specjalne upusty, dzięki którym wymarzone, rodzinne samochody marki ŠKODA są jeszcze bardziej dostępne.

Model Octavia Tour wyposażony w klimatyzację, lakier metalizowany, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne oraz regulowaną w dwóch płaszczyznach kolumnę kierownicy, dostępny jest już od 49 401 zł. Ponadto, samochód posiada także 4 poduszki powietrzne, systemy ABS z EBV, MSR, ASR i MBA, które czuwają nad bezpieczeństwem podróżujących.

Alternatywną ofertę stanowi ŠKODA Octavia Family, z silnikiem 1.6 MPI o mocy 102 KM z radiem CD z MP3 i klimatyzacją, dostępna z upustem do 9 100 zł.
Dodatkowo, za 4 299 zł ŠKODA Octavia Tour może zostać wyposażona w dedykowaną do tego modelu instalację LPG, która obniży koszty eksploatacji samochodu.

Kampania rozpoczęła się 3 września 2012 roku i potrwa do końca miesiąca.

Źródło: Skoda