Premierowe modele Hyundaia w Genewie odzwierciedleniem nowego kierunku działania marki

Podczas zbliżających się targów motoryzacyjnych Salon International de L’Automobile w Genewie Hyundai zaprezentuje dwa nowe modele, które zostaną wprowadzone w tym roku do sprzedaży w Europie, a także najnowszy samochód koncepcyjny. Pojawienie się trzech premier na stoisku jest jednocześnie zapowiedzią przełomowego kierunku działania firmy, wyrażonego nowym sloganem marki: “New thinking. New possibilities.” (Nowe myślenie. Nowe możliwości.).

Światową premierę w Genewie będzie miał całkowicie nowy model segmentu D o nazwie i40. Zaprojektowany w europejskim centrum projektowym Hyundaia w niemieckim Rüsselsheim i40, jest odzwierciedleniem pozycjonowania samochodów marki Hyundai, określanego jako modern premium, a w praktyce oznaczającego innowacyjne rozwiązania oraz wysoką jakość
produktu oferowanego Klientowi w przystępnej cenie.

Ewolucja marki wyraża się także w unikalnym wzornictwie samochodów. Jest ono efektem nowego języka projektowania Fluidic Sculpture, dzięki któremu i40 ma nowoczesną i dynamiczną sylwetkę, będącą opakowaniem przestronnego i luksusowego wnętrza. Opublikowane dzisiaj pierwsze oficjalne zdjęcie i40 prezentuje wyraziste kształty nadwozia
i przemyślane wzornictwo wysokiej jakości wnętrza.

i40 pojawi się w sprzedaży w czerwcu 2011 roku, wspierany przez unikalny program gwarancyjny 5-Year Triple Care (5 lat gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat opieki technicznej pojazdu
i 5 lat assistance).

W Genewie zadebiutuje także całkowicie nowy model Veloster. Zaprezentowane po raz pierwszy na targach w Detroit przełomowe coupe Hyundaia, wyróżnia się unikalnym układem drzwi 1 + 2 (1 po stronie kierowcy
, 2 po stronie pasażera
), typowo sportowym wyglądem z jednoczesnym zachowaniem funkcjonalności codziennego użytkowania, a także najlepszym w klasie wynikiem emisji CO2 na poziomie jedynie 132 g/km.

Kolejnym, ciekawym modelem na stoisku Hyundaia jest koncepcyjny Curb. Ten niewielki UAV (Urban Activity Vehicle), o nazwie kodowej HCD-12, wyróżnia się ultra nowoczesnym designem i stanowi pierwszy krok Hyundaia w przyszłym zastosowaniu technologii telematycznych Hyundai Blue Link™.

Hyundai zaprezentuje także najnowsze osiągnięcia w autorskim programie ekologicznym Blue Drive™ dzięki któremu firma chce zostać globalnym leaderem w zakresie stosowania technologii przyjaznych środowisku.

Konferencja prasowa odbędzie się we wtorek 1.03.2011 o godzinie 12.30 na stoisku marki Hyundai w hali nr 1.

Źródło: Hyundai